Klachtenregeling


Klachtenprocedure


Bij Redzaam Zorg nemen we klachten serieus en streven we ernaar om eventuele problemen snel en adequaat op te lossen. Hieronder vindt u de stappen die u kunt volgen als u een klacht heeft:


Bespreken met uw begeleider(s)


Heeft u een klacht? Bespreek deze eerst met uw begeleider(s). Vaak kunnen problemen direct in dit gesprek worden opgelost.


In gesprek met de directie


Komt u er samen met uw begeleider(s) niet uit? Dan kunt u een gesprek aanvragen met de directie. De directie kan met u meedenken, ingrijpen, of bemiddelen om een oplossing te vinden. Vraag dit gesprek aan via uw begeleider of stuur een e-mail naar: klacht@redzaamzorg.nl


Onafhankelijke klachtenfunctionaris


Als uw klacht na bovenstaande stappen nog niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u deze indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Erisietsmisgegaan.nl. Deze functionaris behandelt de klacht volgens het klachtenreglement van Redzaam Zorg en probeert een oplossing te vinden.

Behandeling van de klacht: Binnen twee werkdagen wordt uw klacht in behandeling genomen door de klachtenfunctionaris. U ontvangt binnen vijf dagen een bevestiging van ontvangst en uitleg over de procedure en de verwachte termijn voor de afhandeling. Wij streven ernaar om de klacht zo snel mogelijk af te handelen, waar mogelijk binnen zes weken.


Contactgegevens Erisietsmisgegaan.nl:


Postadres: Erisietsmisgegaan.nl, Postbus 3035, 3760 DA Soest

E-mail: info@erisietsmisgegaan.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling

Telefoon: 035 2031585 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 17:00

Binnen 48 uur na uw melding wordt er contact met u opgenomen.


De Geschillencommissie


Als uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie. Deze externe partij beoordeelt uw klacht als een geschil. Een onafhankelijke, deskundige commissie doet een bindende uitspraak, die zowel voor u als voor Redzaam Zorg geldt. Tegen deze uitspraak is geen hoger beroep mogelijk.

unsplash